Ilvesklaani
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Chat

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Sopuli
Selkeä kurinpitäjä
Sopuli


Liittynyt : 20.06.2013

Chat Empty
ViestiAihe: Chat   Chat EmptyKe Syys 04, 2013 8:18 pm

Chat on paikka, jossa me voimme jutella. Chattiin pääset pääsivun alalaidasta, Chat-otsikon alapuolelta painamalla Liity Chat-keskusteluun -linkkiä.
  Aluksi olet kirjautunut ulos, mutta sisään pääset oikeassa yläreunassa sijaitsevasta Kirjaudu sisään -tekstilinkki, jota painamalla pääset sisälle chattiin.

Koodit
Chatissa on käytössä erilaisia koodeja, joita voidaan käyttää keskusteluissa.

/me on koodi, jolla voidaan kertoa mitä käyttäjätunnus tekee tai teki. Jos laitan tekstin /me hilluu * se näkyy * Sopuli hilluu. * /me-koodissa ei toimi muut koodit.

/exit on koodi, jolla voidaan poistua chatista ja kertoa samalla syy. Jos laitan tekstin /exit hetkeksi ulos se näkyy chatissa Sopuli katkesi yhteys To 5 Syys - 7:09:09 : hetkeksi ulos

/abs-koodilla laitat itsesi poissaolevaksi, jolloin chat ei päivitä. Koodin perään voit laittaa hetkellisen poissaolon syyn. Jos siis laitan tekstin /abs käyn tallissa se näkyy Sopuli on poissa : käyn tallissa. Koodin rikkominen on helppoa, sinun tarvitsee vain sanoa jotakin, jolloin chat taas päivittää.

[*i] & [/*i] -koodit ovat kursivointia varten.
Koodi [*i]Olen omena[*/i] ilman tähtimerkkejä kirjoitettuna näkyisi chatissa Olen omena.

[*b] & [*/b] -koodit ovat lihavointia varten.
Teksti [*b]Olen omena![*/b] näkyisi ilman tähtimerkkejä kirjoitettuna chatissa Olen omena!

[*u] & [/*u] -koodit ovat alleviivaavia koodeja.
Siispä koodi [*u]Olen omena![*/u] näkyisi ilman tähtimerkkejä kirjoitettuna chatissa Olen omena!.

Koodeja ei kiitos käytetä liikaa!

Värit
Chatissa on mahdollista valita myös oman tekstivärinsä. Kirjoituskentän vasemmalla puolella on oikealta katsottuna ensin hymiöloota, jonka vasemmalla puolella on laatikko, jossa on tekstisi nykyinen väri. Klikkaa laatikkoa, jossa on A-kirjain. Sieltä voit valita mieluisimman värin. Jotkut värit näkyvät paremmin kuin toiset chatissa ja kirjoituskentässä.

Mieluisinta olisi, että sinulla olisi yksi tietty väri, jonka voit välillä vaihtaa. Tekstiväreillä on tarkoitus erottaa monta kirjoittajaa toisistaan, jolloin sekaannuksilta vältyttäisiin.

Chatissa ei saa pelata!
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Chat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Chat-säännöt

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ilvesklaani :: Ohjeet :: Ohjeet-
Siirry: