Ilvesklaani
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Sopimuksia, sopimuksia

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Sopuli
Selkeä kurinpitäjä
Sopuli

Sopimuksia, sopimuksia Empty
ViestiAihe: Sopimuksia, sopimuksia   Sopimuksia, sopimuksia EmptyKe Maalis 25, 2015 9:51 am

Lähteellä...

Sadetuuli oli päättänyt jo aikaisemmin lähteä etsimään tätä mystistä Kurjenlinnaa, Valtakuntaa ja Jalopääskyä, kunnes oli päätynyt Lähteelle juomaan vettä. Samassa hänen luokseen saapui ilves, jonka kaulassa roikkui koru ja selässä lepäsi peurantalja. Korpinkynnen päällikkö katsoi arvovaltaista saapujaa uteliaana, muttei tehnyt elettäkään liikkuakseen.
"Kukas sinä olet?" Sadetuuli sai kysyttyä häntä vanhemmalta herralta, joka jäi seisomaan siihen kasvoillaan alentuva ilme.
"Olen Tsaarin Saari Jalopääsky Rohkea. Kuka minua puhuttelee?" herra esittäytyi ja kysyi Sadetuulen tarkkaillessa toista valppaana. Jalopääsky. Häntä juuri kaivattiin.
"Olen Sadetuuli, Korpinkynnen päällikkö ja sinulla on jotain minulle kuuluvaa", herra puhui arvovaltaisesti, mutta kunnioittavasti, jotta antaisi itsestään hyvän kuvan. Määrätietoinen, peräänantamaton luonne kuului ja näkyi, vaikkei hän pitänytkään toisen alentuvasta katseesta. Ihan kuin Jalopääsky katselisi inhoamaansa pentua.
Hiljalleen Sadetuuli muisti syynsä tulla Lähteelle ja ryhdistäytyi välittömästi. Nyt oli bisneksiä hoidettavana. Sadetuuli tunsin piston sydämessään, kun toivoi kovasti voivansa saada Kristallikuiskeen takaisin.
”Valtakunnan johtajan asemassa pystyt varmasti tekemään sopimuksia, vai kuinka?” Sadetuuli kysyi utelias, kysyvä sävy äänessään. Jalopääsky nyökkäsi antamatta itsestään sen parempaa tai huonompaa kuvaa ajatuksistaan.
”Haluan tehdä kanssasi sopimuksen, Korpinkynnen ja Valtakunnan välillä. Annan Korpinkynnen ylimmän vallan sinulle, jos klaanin päälikkö saa pitää valtansa arkisista asioista. Saisimme pysyä reviirillämme, mutta olisimme Valtakunnan alaisia. Päällikkömme saisi myös päättää Valtakunnassa oman klaaninsa asioista ja olla mukana päätöksenteossa”, Sadetuuli latoi ehtoja tietämättä lainkaan, että ne oli jo aiemmin ladottu Ilvesklaanille. Jalopääsky nappasi paperin kyljellään olevasta laukusta ja vielä purnukan ja sulan sekä alkoi kirjoittamaan paperille. Sadetuuli odotteli siinä sopivasti, kunnes Tsaari luovutti paperin ja musteen korpinkynteläiselle.
”Tässä lukee mainitsemasi ehdot sekä se, että Korpinkynnen on oltava ehdottoman uskollinen Valtakunnalle tai se voi rangaista koko klaania lakiensa mukaisesti. Pistä tuohon tassunjälkesi alle ja sopimus on siinä. Päästän Kristallikuiskeen vapaaksi sen jälkeen”, Jalopääsky selvensi. Sadetuuli nyökkäsi ja teki työtä käskettyä, pian sopimuksen alla komeili hänen tassunjälkensä eikä kulunut kauaakaan, kun Jalopääsky oli painanut siihen omansa.
”Seuraa minua, niin näytän Kurjenlinnan suuaukon”, Jalopääsky käski pistettyään tavarat laukkunsa. Kaksikko kulki linnoitusta kohti ja sen suulla kaksikko erosi, Jalopääsky meni Kurjenlinnaan sisälle ja Sadetuuli lähti kohti kotiaan, hoitaakseen juoksevia asioita. Nyt oli tärkeimmät saatu taas alta pois.
Takaisin alkuun Siirry alas

Sopimuksia, sopimuksia
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ilvesklaani :: Erityispelit :: Yksinpelit-
Siirry: